Uykusuz da sadece firat kosesini okuyan özenti insanlar

Geçen komşunun wireless'indan çaktırmadan bağlanıyorum. fakir adamım ama bilgisayarım var, o kadar yani.. Gittim son 15 liramla wireless adaptör aldım. Yiyecek ekmeğim yok, açlıktan nefesim kokuyor ama nete giresim, komşunun wireless'ini tüketesim var.
bakınıyorum kızlar ne sever diye, o kadar da abazanım yani. şurda burda profil oluşturdum, en salaş en zavallı fotolarımı koydum ki, belki zengin bi mature bulur da değer kazanırım, ülkem de kazanır istiyorum.
baktım ki fırat diye bir karakter. aman allahım dedim, tam benim küçüklüğüm velet. biraz daha bakınırken fark ettim ki, kızlar da bakınıyor aynı sayfaya.. allah dedim.. fırat okuyayım bundan sonra.
ertesi gün oldu, uykusuzun yeni sayısı. marketin önünden geçiyorum içim kıpır kıpır, aldım elime, daha doğrusu alacakmış gibi yapıp dolanıyorum tezgahın önünde. alttan da çıkardım makası kesiyorum o bölümü.. neyse marketin çırağı i.nenin teki afedersin söylemiş patrona, sen gel bi tokat çak bana.. iki seksen uzandım. bayıldım numarası çekiyorum ama hala kırpıyorumince ince, bunu farketti bu, bi de depik salladı, anam nası feci nası feci.. üç gün dilenecek duruma düştüm..
ha ne diyordum, özentiyim yeminle. sadece fıratın köşesini okuyorum. üstelik satın bile almıyorum makasla kırpıyorum.. gideyim öleyim lan ben.. yok yok sakat kalayım da dileneyim.

Yorumlar