Karalama Defteri (Haziran 2009)

* selam sözlük lan, bir girizgahlık minethlos oldum.
* girizgah, gelişgah, sultan-ı yegah, finişgah.
* ilk defa laptoptan entry giriyorum sana, laptop kaçak, bağlantı kaçak, ben kaçak.. şu an trinad ve tobago büyükelçiliği bahçesindeyim. iltica edecek ülke bulamadım lan.
* iltica demişken, minethlos beni de götürsene layn, bagajda giderim.
* sözlük yeni yeni pıtıırcıklara sahip oluyor bugünlerde. keşke giriş testi olsa da beşiktaş entrylerine göre alsak.. şaka lan, latife de olabilir. aha bekçi gördü layn. ay vant tu go tu yor kantiri.
* kuturdet beni aslen kenyalıdır. adım gibi bilirim. bir insanın yarısı siyah yarısı beyaz ancak böyle olur.
* seri eksicimi eskiciye verdim. bi güzel eskiledi.
* ne zaman sezon bitip de transfer macerası başladı, safariye çıkasım geliyor sözlük..
* ay em turist babacım turist. varmış sizin oralarda güzel kızlar. hat görls yu hev. ahanda seküriti geliyo.. simdi yan bastık.
* ne diyordum trinad ve tobago, ülke adına bak yanlız.. yarımız keş yarımız pezevenk der gibi.
* aklıma simdi geldi layn. trinidad and tobago imis orjinal adı. soy adını karıştırmış olabilirim
* van minut van minut.. ittirmesene lan. van minut, bak bi cakarim allahıma.a
* hat trinidad bar slatzzz.. yok lan oyle bişi kandırdım.
* aha bizim hatunun trinidad dan abisi gelmiş. sçıktık iyi mi.
* hoşçakal sözlük lan.

Yorumlar