Karalama Defteri - Şarkılar

senin geçtiğin yollardan yalnızlık çıkar gelir
ve böyle akşamlarda içim biraz daha erir "

* sözlük naber lan! artık sözlüğün yeni minethlosu ben oldum.
* sktir lan. yeni minethlosmuş.
* nazan öncel havalarındayım. akşama kadar dinlerim, dinlerim de ağlarım. nazan oncel sarkilariyla buyuyen erkek cocugu resmen.
* sadri alışık ne büyük adamdır, ne yaman oyuncudur. bir de album çıkarsaymış keşke zamanında. o sesinden dinleseydik..
* dalgalandım da duruldum, koştum ardından yoruldum. *
* beni geçirmeye yalnızlığım gelsin, ya dönülür ya dönülmez kimse üzülmesin.
* çok aşığım var diyorlar!
* bana yalan söylediler, bana yalan söylediler.
* kafamın içindeki mikser beni nereye doğru karıştırırsa artık.
* şiir yazmak istiyorum, sana yazmak istiyorum, okuyunca gülümse istiyorum, bana hep gülümse istiyorum.
* sana gelmek, dünyanın en derin okyanuslarına tek nefesle dalmak gibi.
* sadri alışık hüzünleri. daha iyi ne tarif eder ki, hem gülerken hem acı çekmeyi.
* bu da mı gol değil hakim bey!
* aşkın acısına ferman diyorlar, ellerin fermanı vızgelir bana. / olmaz iklimlerde yollar aşıldı, gönlümün fermanını yaz getir bana.
* saçlarımın uçlarını kestirdim bugün / kırıkları alınsın diye / önce makas kesmiyor espirisini yapıp güldüler /sonra bi çırpıda aldılar kırıkları /yüreğimdeki kırıklarıda alın dedim /makas kesmiyodediler başlarını öne eğdiler / kırıklar kaldı yine.

Yorumlar