Amalia ve Okyanus Kokusu Üzerine


Hepimiz derinlerde kocaman bir denizin içerisindeyizdir. Anılarımızdan, yaşadıklarımızdan ve yaşatılanlardan hergün yeni bir damla kattığımız o denizden bahsediyorum. Ancak benim için artık bir deniz olmaktan ziyade kocaman bir okyanus oldu.
Bu nedenle ben ve amalia son bir kaç gündür bu okyanusun kenarında gezip nasıl koktuğuna bakmak istedik. Sığ yerlerinden okyanusa girdik ve aldırış etmedik geçmişten kalan koca köpek balıklarının bizi ısırmasına. Çünkü onlarda biliyordu benim etimin tadı o kadar güzel değildi.
Ve şimdi, Amalia'yı okyanusun diğer kıyısında bıraktıktan hemen sonra yani, kendi okyanusumda ve kendi mevsimimde güneşlenmeye çıkıyorum. Siz geride bıraktığım onca insan, onca anı tuzun suyu görüp yek olmasından ziyade, buharlaşan suyun geride bıraktığı tortu gibisiniz. Ve işin güzel olan tarafı ben buharın içerisindeyim.
Hepimiz derinlerde birşey bıraktık. Bense herşeyimi.

Yorumlar