Karalama Defteri (Şubat 2008)

-lost sezon dört bölüm üç çıkmış, sabaha kadar bakındım ne zaman eklerler diye boşuna beklemişim. meğer forum dünyanın teee diğer ucundaymış.
-bu ahmet aslan nasıl bir adamdır yahu. tanıştıran sağolsun.
-bir insanın aşık olduğu sanrısını yaşaması ne kadar güzel.
-2 saatlik uykuyla durmak deyiini türkçeye kazandıranlardan biri olmaktan gurur duyuyorum.
-raven riley eski sevgilimdir.
-sabah sabah sıkıcısın seth. üstelik kendi kendine konuşuyorsun.
-bir çerkes olarak türbana karşıyım. bizim kızlarımız, kadınlarımız çerkes kıyafetleri giymeli.
-alkolü siyasi simge yapalım üniversiteye sokalım
-türban lafından dolayı bi sürü eksi alacağız gene. keyfim kaçtı
-kutuplara bölünmek mıknatısların ve çoğalan hücrelerin işi olmalı
-kutuplar soğuk mudur şimdi sahi?
-ne saçmalasam diye geldim, yeterince saçmalıyorum, tamam tamam gidiyorum.
-geldim, saçmaladım, gittim. vidi sacisi veni.

Yorumlar