* içim buruk, olmamış üzüm tanesi kıvamında ağzımdaki sözcükler.
* bir kaç gündür filistin'e ağlıyorum. arapların ne kadar korkak, ne kadar işbirlikçi, ne kadar satıcı, ne kadar iki yüzlü olduklarını gördükçe daha da bir küfrediyorum. bir gökdelen az dik dubai'de. 10bin varil az petrol ihrac ediver. orada betonların altında kalan, hastaneler de ilaçsızlıktan ölenler senin soyundan, senin kanından. ama sen parayla satarsın değil mi herşeyini. daha çok para kazanmak için peygamberin mezarını bile altına üstüne getirmekten çekinmezsin.
* hayat yaptıklarımız kadar yapmayı ertelediklerimizle de süpriz yaşatıyor insana. yaşamını bağışlayan tanrıya şükürler olsun.
* tori amos çalıyor. yeni bir üçlü keşfettim. tori amos + sıcak kahve + kek. bir de ışıklar kapalı ve mumlar yanıksa
* candle in the night
* yeni yıla kafam girsin demiş bir arkadaş.. yazdım hemen yeni yıla kafa girdi beden kaldı ne iş? cevapladı zıpır * önemli olan kafanın yenilenmesi, beden geriden gelse de olur.
* hadiseyi hiç ama hiç beğenmedim. birileri arkasına geçer de iki puan alırız diye bekliyorum.
* eskiden sıkça stronghold crusader oynardım. her seferinde süvarileri düşmana yollar bir de üzerine "your men my lord, they are dying while defending you, for your honour, four your people, to the king.." der gaza gelirdim. bi insan kendi yazdığı level *i geçmek için 72 saat harcar mı? harcadım işte.. peeeh.. ne boş zamanlardı.
* y.lisansın birinci dönemi. ders var, gidesim yok. tabi gitmeme gibi bi durum yok. ev arkadaşım sesleniyor lan ders var hadi kalk da bişiler yiyelim. ben cevaplıyorum, şu * mun balmorra'sındaki isyanı bastırayım geliyorum. star wars : rebellion sevenine.
* lisedeyken kollu makineler devrindeyiz. ders arası kaçıp kaçıp yakındaki atari salonuna gidiyor soul edge oynuyorum. tabi favori karakterim siegfried.. hoca soruyor her dese geç kalışta, oğlum nerdesin?
* dünya üzerinde sanane lafından daha gıcık olduğum bir laf yoktur.
* insanlar gelip geçer, önemli olan müziktir.
* rapidshare üyeliği paylaşmak isteyen? * *, *
* sadece söylememek ile yalan söylemek arasında çok kalın bir çizgi olmasına rağmen, bastığınızda o çizginin çok uzun üç noktalardan oluştuğunu görürsünüz. demedi demeyin.
* insanlar aşık oldukları yanılsamasına düştüklerinde, diğer insanları hiçe sayma gücüne erişirler. oysa diğer insanları hiçe sayabilmenin temel yolu onlara değer vermektir.
* .fin. *

Yorumlar