Karalama Defteri (Eylül 2009)

* sözlük naber lan.. tadı yok bunu yazmanın minethlos burda olmayınca.
* güz döngüsünü yazmış pep, güzel de yazmış ama ekleme yapmak gerek, ekim de gayet güzel bir kız ismidir. hatta şiiri bile vardır ekim düşleri diye. kim mi yazdı, ben yazdım sözlük.
* bu sıralar bazı şarkıcı bozmalarının bazı şarkıları söylemesine taktım sözlük, elimde olsa serdar ortaç'ı bağlıcam o gezegenden kalkacak ilk ve son gemiye, yollayacağım artık alfa senturini mi olur, andromeda mı olur, pegasus mu olur..
* mesela her önüne gelen zibidi dalgalandım da duruldum'u söylemesin yahu.. tamam muhayyel kürdi de o kadar arabesk değil o yahu.. kürdili hicazkar mıydı lan yoksa, *
* artık bazı şeyleri bırakmaya başlıyor insan, aynı espriye ikinci kere gülmüyorum mesela.. pişst neil patrick harris bu sanaydı..
* neil patrick demişken, bence gecenin fiyaskosudur emmy ödüllerinin two and half man deki zibidiye gitmesi. oysa bizim zibidi daha zibidiydi..
* mesela artık insanların beni sevdiğini söylemesini beklemeyi bıraktım. hatta beni sevdiğini düşünen, buna inanan arkadaşları da ayrıca kutluyorum. sen beni sevmiyorsun be hulki..
* hulki de ne garip isim lan.. sanki hulk müslüman olmuş hulki adını almış.. hatta gözlük taksa tam hulki cevizoğlu.. yok lan o kadar da abartma.
* bıraktığım şeylerin devamında, kadınların beni ne kadar çekici bulduklarını söylemelerini beklemeyi bıraktım sözlük.. yorulmasınlar lan, bakakalsınlar şahaneliğime.
* bundan sonra başkaları için beklediğim herşeyi bıraktım. megalomanım lan ben.. yetmiyor hiç bir kelime. beni zaten en iyi ben anlıyorum.
* en sevdiğim sözlük yöneticisi kim deseler stuffle derim.
* en sevdiğim sözlük yazarı kim deseler kendimi derim, kimse bakınmasın sağa sola.
* emmy goes to "marguerite" with all stories that she wrote.
* üçten fazla e kullanmak yasaklanmalı bence.
* sıvı nitrojen stoğuna mı başlasam lan, şahane nos basasım var. nos ne lan.. biliyorsan arapsın olm
* seththeking i anlamak diye bir başlığım var artık. special thanks to celebrexx
* yok yok sen adam olmazsın lan seth, gidiyor gene ingilizce yazıyor gene ingilizce yazıyor..
* ha yok ben görgüsüzüm seni ingilizcemle döverim diyosan, düşmez kalkmaz bi abyss dil konusunda tabi.. yoksa geçen çelme taktım yolda düştü..
* bir hafta da hem en iyilere hem en kötülere girmek ne garip lan sözlük.. sanki iyiyi marguerite yazmış da kötüyü sen saçmalıyorsun gibi.
* wall_e ye buradan geçmiş olsun dileklerimi birkez daha sunmak istiyorum.. ben salak sanıyorum ki grip oldu. salaklık işte.. dumb and damper..
* anneme cnbc-e dizilerini tam alıştırdıydım ki doctor who çıkageldi.. annem ne lan bu diyo.. haklı kadın desem sen niye izliyorsun eşekoğlu eşek demezler mi adama. derler valla.. eşeoğlueşek..
* how i met your mother da interventation diyebölüm vardı, ya da daha dandirik bi ismi olabilir. orada lily'nin çakma ingiliz aksanından kurtulması işleniyordu, birisi beni şu çakma ingiliz aksanlı türkçemden kurtarabilir mi?
* uzun oldu lan gene sözlük.. birileri okusa bari.
* gerektiğinde mizahi zekamı, hah bu da yeni çıktı.. zaten iq 146, * bir de mizahi zeka çıkar başımıza.. ne diyordum lan ben.. ha mizahi zekamı gerektiğinde kullanmak ne garip lan, james bond'un son anda kullandığı gizli silahı gibi..hadi bunu da götten uydurdum, lan kaç tane bond seyrettin lan sen ömrü hayatında.
* işte bu başlık bu yüzden karalama defteri.. defter alcak paramız yok lan.
* minethlos bi 10 kağıt asana be abi, valla be abi karşıya geçicem.. kalanıyla da şarap felan be abi.. he abi.
* bir kadın beni sevsin diye uğraşmayacağım artık, çünkü ben bir kadını sevmekten vazgeçtim.
* koşun lan koşun seth gay olmuş.
* ney olmuş ney?
* bir kadın sizi saçmalatıyorsa, siz o kadına aşıksınızdır.
* saçmalamak güzeldi.
* gay değilim lan ben, homofobik bile sayılırım.. erkek eşcinselliğine karşıyım mesela.. ne o bıyıklı bıyıklı..
* the fin.

edit:
* bu sıralar ilhamımı borçlu olduğum insana da teşekkür etmek isterim. smartass
* ölçtüm baktım 20 kadar gizli bakınız kullanmışım. gizli gizli bakın belli etmeyin emmy ?

Yorumlar